Nézz meg egy példát lent. Az árakról itt olvashatsz.
A megrendelő a régi, már elavult, nagyon zsúfolt oldalt szerette volna racionalizálni.
Fontos volt, hogy az első oldalon lényegében minden azonnal jelenjen meg. A szövegtartalom a régi maradt, ehhez kellett az új tervet szabni.
A színek tekintetében két dologban volt biztos: a zöldet és a narancssárgát szerette volna használni – az árnyalatra, telítettségre vonatkozóan nem volt kikötés. A hátteret legszívesebben krémszínűnek álmodta.
A logó már elkészült, azon nem szerettünk volna módosítani. Ilyenkor nagyon evidens az, hogy az abban szereplő színeket használjuk (persze ha színes). Így az ott szereplő zöld – narancssárga már eleve adott; e mellé már csak egy ezekkel harmonizáló, megfelelően kontrasztos színre volt szükség. A megrendelő bézs/krém színekben gondolkodott – ez alkalmas lehet szűrőnek is, ott, ahol a háttérből jól ki kell emelkednie a tartalomnak.
A honlap témája egy bizonyos típusú masszázs (Ashiatsu); a lábnakcitt kiemelt szerepe van: így választottuk a háttérképet, és a láb lenyomatát fő vizuális elemnek.
Természetesen mobil telefonra és képernyőméretre is elkészül.
Az árakat nyilvánvalóan befolyásolja, hogy milyen mértékű megújításra van szükség. Mégis azonban a leginkább az határozza meg, hány oldal tervét kell elkészíteni (a különböző típusú oldalakról beszélünk – ha egy központban 10 orvos dolgozik, az egyes orvosok megjelenítésében nincsenek akkora eltérések, hogy az külön tervezést igényelne).
1 – 10 oldal között.: 35.000 Ft – 60.000 Ft
11-25 oldal között: 60.000 Ft – 100.000 Ft
25 oldal felett: egyedi árkalkulációt igényel.
Az újratervezéskor gyorsíthatja a folyamatot, ha kiindulhatunk a meglévő szövegből. Érdemes lehet ugyanakkor végiggondolni, és SEO szempontból is értékelni, van-e szövegírás igény is, vagy sem. A tervezési folyamat elején fontos lenne, hogy a szöveg már majdnem teljesen a végső változatban szerepeljen, természetesen módosításokat bármikor lehet kérni – de a nagyobb átalakítás jelentősen bonyolítja a fejlesztést.
És egy újabb kérdés: van-e a vállalkozásodnak (vagy a személyes márkádnak) arculatterve? Ha nincs, fontold meg, érdemes-e egyszer (pont most, mielőtt megújulásba vágod a fejszéd) minden megjelenésedet összehangolni. Persze, ha egy arculat elkészül, lehet lépésenként is „hozzáigazodni”; azaz a most megújuló honlapod már bele fog illeszkedni az összképbe, amit sugározni szeretnél magadról, és hamarosan minden más is alakulhat e szerint.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |